Optimalizace SEO a výkonu

Zvyšte návštěvnost a rychlost načítání vašeho webu

Zrychlíme váš web a optimalizujeme jej pro vyhledávače. To posune vaše stránky na přední příčky ve vyhledávání, čímž se zvýší i návštěvnost samotné prezentace.

Nezávazná poptávka
Zjistěte více

V čem vám optimalizace výkonu a SEO pomůže?

SEO (Search Engine Optimization) je souhrn metod, které mají za úkol optimalizovat váš web pro vyhledávače jako je Google, Seznam, Bing aj.
Díky správně provedené SEO optimalizaci, se váš web posune na přední příčky ve vyhledávání, což zvýšší návštěvnost webu a přinese více potencionálních zákazníků.

Kromě správného nastavení klíčových slov, struktury webu a obsahu je ale zásadní i jeho výkon – tedy rychlost načítání.
Rychlý web nejen zlepšuje uživatelský zážitek, ale také ho vyhledávače hodnotí lépe, tudíž může být i na lepších pozicích ve vyhledávání.
Optimalizací SEO i výkonu zajistíte, že váš web bude snadno k nalezení a jeho návštěvníci nebudou odcházet kvůli pomalému načítání.

Hlavní pilíře SEO

Technické SEO

Zajišťuje, že vyhledávače mohou web správně procházet a indexovat. Do této kategorie spadá rychlost načítání stránek, optimalizace pro mobily, bezpečnost (HTTPS), správně strukturovaný kód a použití SEO friendly URLs.

On-page SEO

Je optimalizace obsahu a prvků na stránce, jako jsou klíčová slova, nadpisy (H1-H6), meta popisky, interní prolinkování a sémantická struktura, která dává vyhledávačům jasný přehled o určitých částech vašeho webu.

Relevantní obsah webu

Váš web by měl obsahovat relevantní obsah, související s vaším byznysem. Návštěvníci by tak měli být schopni na vašem webu nalézt odpovědi na otázky, které je zajímají. Potom je větší šance, že uživatel poptá službu přímo u vás.

Off-page SEO / Linkbuilding

Váš web se pro vyhledávače stává více důvěryhodným, podle toho, kolik na něj odkazuje cizích webů. Čím více kvalitních a relevantních webů na vás odkazuje, tím vyšší máte pozici ve vyhledávání. Odkazy mohou pocházet ze sociálních sítí, odborných blogů, fór nebo firemních katalogů. Důležité je však budovat odkazy přirozeně – nekvalitní odkazy z pochybných zdrojů mohou spíše uškodit.

Uživatelská přívětivost webu (UX)

SEO je do určité míry ovlivněno tím, jak uživatelé interagují s vaším webem. Google hodnotí „kvalitu“ stránky na základě uživatelského chování, což má vliv na její pozici ve vyhledávání. Pokud návštěvníci web rychle opustí, může to znamenat, že nenašli, co hledali, nebo že je web špatně navržený. Proto SEO úzce souvisí s uživatelskou zkušeností (UX).

Zrychlete a zviditelněte svůj web

Kontaktujte nás ještě dnes a velmi rádi vám pomůžeme s optimalizací vašeho webu.

Kontaktovat